fredag 3. desember 2010

So this is Christmas

vel i allefall nesten! Nå holdt jeg på å starte hele bloggen på engelsk forresten, har nettopp skrevet århundret lengste brev til vertsfamilien min som jeg skal sende med julegavene i morgen! Ble vel mer en lang avhandling om hvor mye jeg savner dem, men får håpe de synes det er koselig i allefall!

Så fin er jeg med bart forresten! bildet er fra den herlige sommertiden, da det var varmt og deilig, og lærerne dro oss ut på en liten klatretur for å grille pølser.

det er allerede blitt 3.desember, noe som er ganske rart med tanke på at vi da snart er halveis i dette skoleåret, halveis i det siste skoleåret vi har på Olav Duun, halveis i den siste tiden jeg har med jentene mine! huff, nei det vil jeg ikke tenke på engang!

Dagene består av revvyøvinger, jobb, skole, lekser, dyrehospital, og litt mer lekser. Så sånn egentlig er det lite som skjer. jo, forresten, jeg punkterte her en dag fordi det var for kaldt. Hvor mye min flaks er ikke det, at dekket sprekker fordi det er for kaldt? haha, jaja nye vinterdekk ble det, så tusen takk for årets julegave pappa og co, det hjalp virkelig! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar