torsdag 16. desember 2010

feriee

I dag er det juleavslutning på skolen, og etter det tar jeg meg en godt fortjent juleferie! Vel, bortsett fra at jeg har en kjemirapport, en religionsinnlevering, matteoppgaver og kjemioppgaver som må gjøres over ferien da.. må få prøvd å snike inn noe av det i mellom jobbing og festing :)

Ellers var det julebord på tirsdag, noe som var veldig koselig og morsomt. Bortsett fra når jeg gikk hjem da, i ført kun en tynn jakke og tynnstrømpebukse. Var vel mer som dømt til at jeg kom til å få forfryste lår (på godt trøndersk hakkmeis") og til og med lipglossen som var på leppene mine frøys! Jaja sånn kan det gå.

Nå skal jeg ordne meg til dagens juleavslutning, der vi skal synge, ha på nisseluer og spise grøt. Hva annet gjør man på en avslutning?

- Siljeee

1 kommentar: