søndag 21. november 2010

uorganisk kjemi og annet fjas

Nå har jeg nettopp skrevet ferdig en innviklet rapport om uorganisk analyse av kationer og anioner, og jeg kommer nok til å drømme om molekyler og farger i natt. Glemt mattebøkene på skolen har jeg å gjort, så jeg får ikke gjort unna oppgavene jeg hadde planer om å gjøre. Jaja, har fått tatt igjen litt annet i stedet, så nå sier jeg meg offisielt ferdig med lekser for i dag!

På fredag sovnet jeg forresten av, hadde slått av 4(!) alarmer i søvne, og var rimelig forfjamset da jeg ble vekt. Utbrøt noe sånnt som "Eeh æ truuur æ har sovna av" på godt trøndersk. Så da var det bare å skynde seg på skolen med århundres knute i håret, og prøve å få med seg mest mulig av biologitimen. Var vel mer som i søvne enda da tror jeg. Det var forresten biologien sin feil da jeg hadde skrevet rapport til klokka 12 kvelden før. Og så skulle den ikke engang leveres på fredag!

Jeg savner england noe sykt! Har bestemt meg for å kjøpe julegaver til vertsfamilien, vet akkurat hva vi har på veromoda som passer de perfekt! Snakket med ene vertssøstra mi i dag, og hun sa at jeg hadde vært det ekstra familiemedlemmet, noe som er kjempekoselig å høre! Føles så fjærnt unna for tiden.. det samme gjelder DJ, ponnien jeg hadde for et par år siden. Han var liksom hele livet mitt, og nå har jeg ikke sett han på ett og et halvt år. Han har det kjempebra, det er ikke det, men er bare så rart. Livet mitt er likosm helt annerledes enn det var da. Noe på en bedre måte, noe på en værre. Men det er vel sånn det er når man holder på å bli voksen!

Ellers har jeg jobbet meg mer som ihjel den siste uka, er ikke lett med skole, jobb og dyrehospitalet på en gang! Selv om alle tre ting er morsommet blir det litt travelt av og til, men det er selvvalgt, og da skal jeg jo ikke klage :) sjekk forresten ut det fantastiske dyrehospitalet jeg er å ser praksis på på tirsdager www.namsen-dyrehospital.no ! Men nå skal jeg se villdyrlegen! Vi blogges!

1 kommentar:

  1. Du var ganske så forfjamset ja, umulig å få kontakt med. Haha <3

    SvarSlett