torsdag 11. november 2010

meg - me - moi - meig

Ja, her har dere da meg. Ei jente på 18 år fra verdens navle; nettopp Namsos. Jeg er nok ingen Chand, Bjarne Brøndbo eller Åge Aleksandersen, men lever livet fullt ut her i midten av vårt lange land. Jeg går vg3, noe som betyr at russetiden nærmer seg med stormskritt!


På fritiden jobber jeg på VeroModa, hvor jeg trives kjempegodt! Herlige kollegaer, og masse fine klær, kan det bli bedre? I tillegg er jeg ei dyreglad jente, som sakte men sikkert går mot målet å bli veterinær. Bloggen kommer mest sannsynlig til å handle mye om dette, da det er noe jeg virkelig streber etter, og jeg er fast bestemt på å klare. Tidligere har jeg hatt egen hest, men nå strekker ikke tiden til lengre, og jeg har falt mer og mer bort fra miljøet. Men hesteinteressen er fortsatt like stor, så hest blir det nok igjen en gang.


Jeg tilbringte vg2 i Norfolk i England, hvor jeg levde året i mitt liv. Unike opplevelser, venner for livet, og minner som vil være en del av meg for alltid. Jeg savner livet der borte masse, og håper å få dratt tilbake i løpet av nærmeste framtid. Om noen har spørsmål rundt dette, så bare spørr, det er virkelig noe som er verdt å gjøre om du vurderer utvekslingsår!




På veien mot veterinær

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar